Monday 26 March 2012

Kemalasan Yang Teramat Malas.....(o_O")

Oh blogy ku.... Asal lah aku ni malas sgt ek.... Mungkin usie ku yg semakin meningkat ni kot... DAMN ! MALAS NYE ~ ~ ~ Kesian my blogy... Dah lame x update die... Mase aku sign in blog ni td terbesin-besin aku tau x ! Banyak habuk... Mane pegi bulu ayam ni... Nak sapu habuk2 ni smue... Nyah kau dari blog aku ni wahai habuk durjana !!! Cis ! Brani kau ya !! Harharhar (+o+") ........ Aku mule nak merepek....

Hmmm.... Xde pape crite yg menarik sgt aku nak kongsi sebab aku dah buntu idea.... Otak ku dah kondem... Banyak bende yg perlu aku pikir lagi.... Exam pun dah dekat ni... Aku x bukak nota pun... Keje aku dok on9 fesbuk je... Kalau tau kat mak aku ni maun di tibai eh notebuk aku ni.... Di sorok nye dlm almari baju... <------( Sinilah port yg mak aku slalu sorok brang2 aku semase kejadian rampasan OPSIKAP  ) Hahahahahahaha....

Skarang ni musim praktikal.... So, ade yg keje kat klinik dan ade yg keje kat ospital.... Aku dah posting kat klinik slame sebulan dah... Dekat Klinik Kesihatan  Pasir Gudang..... Perh ! Terbaek ini klinik tau... Enjoy sgt2 keje kt klinik.... Not so complicated like at ward... Semue keje kat klinik ni simple... X banyak yg perlu di buat... Aku x nk keje kat ward... Uwaaaaa....... (T~T") Esok ari terakhir aku kat klinik.... Sedih bangat seyh ! Ngak mau keja di rumah sakit ! Tolongin akuh !


Ni picture time g lawatan ke rumah...huhuhu..(>.<)

Ape pun x bley...... Tensen nye aku... Banyak bende yg aku kne buat... Cam ne ni... Aarrgghhh !! ( Menggenggam rambut dan meramas-ramas nye ) Beberapa minit kemudian -------> zzzzZZzzzZZZz ~ ~ ~ ( Tido sebab terlampau tensen ) Hohohohoho..... Itu lah prangai aku klau dah trlmpau stress sgt... Aku kne cool kan diri aku klau x satu keje aku x buat nanti sebab tido punye pasal... Cuak nye exam dah dekat... Ya Allah... Permudahkanlah segale yg sukar bagi hambe mu ini Ya Allah... Amin...~ ~ Semoge aku lulus dlm exam ! Iyupp !! Aja Aja Fighting ! Gambate ni !! ( Saje nak naek kan semangat, padahal tengah malas ni ) Ish ! terok nye aku ni...........................


Muke aku yg monyok sebab stress...(--__--")

WARNING ! EMPTY BETTRY ! ............

Dah lah... Otak aku dah nak abes bettry dah ni... Kne cas loh...... Hohohoho........

Thats ol 4 today.... Bye bye..... (>,<")

Lalalalalalala ~ akusukemerepekrepek##haha.. 


No comments:

Post a Comment